

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Joex22 #16838 Én ezt a folyamatos, széles körű nyafogást nem értem, de lehet, hogy velem van a baj.
Ha fejlesztik a játék magját, és nem csak tartalmat adnak ki (lásd kb. R3E), az a baj.
Ha valamit félkészen, idő előtt kiadnak, az a baj (Zandvoort).
Ha valamit készen akarnak csak kiadni, főleg, amiért fizettek is a jó emberek, az a baj. (tyű mekkora nyafi lenne ha 15 ajróért egy nem 100%-os BoP-val adnák ki a pakkot)
Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy egy kihalásra ítélt szoftver "megmentőiről"(?) van szó, akik eddig ingyen DX11-re portolták a kis játékunkat, és adtak jópár igényes ingyenes tartalmat nekünk, most pedig a GT3 packhoz sem egy papírforma tartalmat prezentálnak, a Bentley és a Corvette GT3 is elég ritka, és nem a közvetlen konkurencia autói ezek (AC, iRacing), ami felhasználói szempontból jó.
Átvett kódban változtatni dolgokat nem egy leányálom, és lehetetlen megbecsülni a határidőket. Teljesen normális az, hogy ennyit csúszik, ki tudja, az eső hogyan volt összegányolva eddig. Talán abban hibáztathatók, hogy próbálnak határidőket adni - ha csak annyit mondanának, hogy "soon" akkor nem lehetne belekötni.
Abból, amit írnak pedig az jön le, hogy nem tervenek Cars/AC számosságú autómennyiséget gyártani, és valami iRacing-hez hasonló ranking rendszert szeretnének, ahol kategóriánként 1-2 autóval működik a dolog. (kivéve GT3, ott iRacingben is több autó van).
Én optimista vagyok, a konkurenciához képest a váltakozó időjárással és az éjszakával tudják felkelteni az érdeklődést a leginkább, és ezt az okosnak tűnő lépést már el is kezdték.