• Alexease
    #16786
    Az lenne a legnagyobb extra, ha csinalnanak rendes import plugint, ami valoban mindent behuzna.

    Az egyik fo problema a materialokkal van. Ha eredetileg MAX-ben keszul valami, akkor lehet/van ROAD, OUTER, TERRAIN, GREEN, OBJECT, ANIMATION stb. material elnevezes, es azon belul vannak a csatornakon a kulon gMotor materialok (sajat nevekkel, tulajdonsagokkal stb.). Egy palyan tobb szaz kulonallo material is lehet, es ha nincsenek rendesen elnevezve, kezelhetetlen az egesz. Egy natur GMT palyabol mar maceras vag nem lehet legyeartani ezt a rendszert (elvileg):/

    A masik gond az SCN (instance, object tulajdonsag reszek).
    MAX-es palyanak minden mindenhez hozza van rendelve, csoportokba szerkesztehto meg ami kell. Nyers importnal minden nullazodik.

    Es persze az object nevek, ami neha obj000001-tol obj999999 :))))))

    Igen, a plugin-ek a uj MAX-ekkel es rendszerekkel mar nem mennek:/