• Alexease
    #16690
    Biztos van licenc "boven", de nem tudni mennyi es milyenek. Es foleg a milyenek a kerdeses. Azert egy AC, Panoz, Radical, USF vagy a regebbi markak 1-1 versenygeppel, messze nem olyan, mint egy AC/CARS-lehetoseg a BMW, Merci, Porsche, Ferrari, Lambo markakkal, egyenkent 10-30 darabos felhozatallal, vegyesen regi-uj, utcai es versenyautokkal.

    Foleg nem az olyan ertekesitesi lehetosegekkel, mint most az AC, ami ~9EUR-ert ad 25 Porsche-et, vagy 4EUR-ert Nurburgring/Nordschleife-t, 6 autoval (uj BMW, Merci, Nissan, McLaren, Alfa, Corvette).

    A Store nem feltetlenul a mennyiseg miatt kellett, hanem egyszerubb sok csomagot kiadni, foleg az autokat egyenkent. Az rF2 ertekesiteshez jobban paszol a 100 store per 1 auto, mint a 10 DLC per 10 auto megoldas. Plusz ezzel a kulso fejlesztok is tamogathatok/megoldhatok (DLC-vel nem).

    De az rF2-nek eleve nem is "stilusa" a 30 darab Porsche, foleg nem az "egyforma", uj, promo utcai modellekkel. Ide inkabb versenygepek kelle(ne)nek.

    A mostani uj licencek kozul az USF, Radical es majd a Tatuus is "kilogikazhato" (ingyenes); a McLaren meg logikusan a WFG-hez kapcsolodik, promo cucc.

    A C7.R "csaloka", az valszeg ingyen, olcso, egyszeru licencelheto marka/tipus. Mar "megjelent hivatalosan" az rF2-hoz: eredetileg URD modell (ok [is] csinaljak az AC auto tartalmakat), amihez Kunosek engedelyt adtak, hogy "kiadjak" rF2-hoz is modkent. Ebben semmi kulonleges nem lesz ha kiadja az S397, max az, ha penzert adjak:DD

    Az URD azert is erdekes, mert valszeg eleg sok "kesz" autojuk van, dolgoznak rF2 ala is, ha az S397 intezi a licenceket – akar Kunosekon keresztul –, onnan johetne "barmennyi" auto;)

    Vagy a SimDream (elvileg ok is az AC ala dolgoznak).
    Ok meg erdekesebbek, mert maganban is arulnak autokat, tomegevel, nevesitve, igy valszeg licencelve(?!). Nem tudom hogyan csinaljak, lehet csalas az egesz, talan ok az Ukran csapat:D

    Ha csak ezt a ket ceget nezem (URD/SimDream), ok tolnak az "egyeb" autokat, miattuk mar megeri es van ertelme a Store-nak.

    Teljes licencelt sorozatok (pl. WTCC) tuti nem lesznek. Az a legdurvabb licenc. Ott mar nem csak a penz durva, hanem inkabb mar a kapcsolatok, lehetosegek es egyeb (kotelezo) promo dolgok. A SimBin az egyetlen, aki megteheti a full-os kapcsolatai miatt, de ez meg az AC-nak vagy a CARS-nak sem ferne bele (es nem is erne meg).

    Az rF2-ot ami elorevinne tartalomban (es igy talan hasznalatban), az az ismertebb/nepszerubb versenyautok elerhetosege. Es hivatalosan, amit jobban "elhisz" az ember, megbizhatobb, rendszeresen frissitik, nem szunik meg, nem tunnek el. Mint az iR-ben: egyszer "megveszed" (ott igazabol berled:D), aztan "vegtelensegig" fejlesztik, javitjak, bovitik.
    Nem kell markankent 20 tipus, de ha mar egy-egy sorozatbol meglenne 2-3 marka, az sokat szamitana.

    Es ha mar van megbizhato alap (gyari licencelt Store), abbol mar az ingyenes Workshop modderek is "dolgozhatnak":) Pl. ha gyarilag hivatalosan megjelenne a Store-ban a WTCC-bol 2-3 auto (tutin modellezve, osszerakva, beallitva), persze hivatalos nevek, festesek, pilotak nelkul; utana "abbol" a Workshop-ban lazan lehet nem hivatalos full-os WTCC mezony (festesekkel, pilotakkal, erosorrenddel stb.):D

    A jelenlegi modding rendszernek az a legnagyobb gondja (leszamitva hogy elvandoroltak a profi modderek a SimBin, SMS, Kunos iranyba hivatalos kulsosoknek, vagyis nincs ember), hogy rF2 ala barmo nehez jo cuccot csinalni (uj modellek, fizikak, gumik stb., foleg rendes adatok nelkul).
    Lehet lelkiismeretes egy modder, es jol osszerakhatja a fizikat/gumit, de ha a modell valami regi, barkacs, osszedrotozott cucc, ugy is allnak hozza az emberek. Es persze, lehet forditva is, extra profi modell, de a fizika/gumi copy-paste:)