

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Hellboy76 #16592 De ez is annyira jellemzo, rengeteg infot csak forumok hosszas bogaraszasaval lehet nagynehezen megszerezni. Persze ott is csak baromira elnagyolva van, mert a mindenttudo magusok csak nagyvonalakban hajlandoak leirni egy-egy megoldast. Felhasznalok korrektebb megoldasokat irnak.
Egyszer kerdeztem csak, hogy hogyan kell az akkor ujnak szamito multi layer grass shader textura alpha csatornat csinalni, valasz, hasznaljam azokat, amik a gyari palyakon vannak, koszi. Koves jellegu domborzathoz semmi hasonlo sincs.
Vagy akar ez a textura albedo tema, ott is nagyon nehez lenne egy photoshop plugint csinalni, amit csak raeresztesz egy tetszoleges texturara es kesz is. Esetleg egy csuszkaval beallitod a kivant erteket.
A Genk kart palyat aki csinalta, aki rengeteg tutorialt csinalt maya-ban. Ugy oldotta meg, hogy csak atvette az alpha csatornat egy gyari texturabol, aminek semmi koze a texturajahoz, csak hogy a shader mukodjon. Szoval o sem tudja...