

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16540
Egy programnal, ami a modolasbol akar(t) "megelni", mar regen rossz, ha masik magan embert kell zargatni, aki ugyanugy magatol kiserletezett ki dolgokat;)
Nem csak nem vagy lassan keszulnek hozza a dolgok, de "nem is lesznek jok" (vagy erosen hianyosak, legyen az auo vagy palya).
Ezek az Excel-tablak es prorgamba integralt "nem mukodo" dolgok nem sokat ernek. Ha ezekkel dolgozott az ISI is, akkor sajat magukat is szivattak:)
Normalis kulsos programokat kellett volna csinalni, folyamatosan frissitve, "alkatresz adatbazissal". (Az iR-nel keszulnek igy a dolgok, ott alkatreszeket fejlesztenek, folyamatosan frissitve mogottuk a programot, ketiranyu telemetriaval finomitgatva a mukodest.)
A modellezes es a "doboz" mukodes kikerulhetetlen, az egyedi, de egy "atlag" moddernek boven jo lenne egy tobb szazas lista, amibol kivalasztja ami kell (motor, turbo, felnik, gumik, diffik, lengescsillapitok stb.), es "beteszi" a helyere.
Azert igy sem lenne egyszeru, mert a pontos helyeket "leheteten" megszerezni (OK, kupas Suzukinak van lehetoseg ala maszni, de egy GT3-as Mercit senki sem fog szetszedni:D). De ha egy otthon ulo embernek kell nehany adatbol turbot vagy lengescsillapitott modellezni (mukodesre), az mar regen rossz.