

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Betyarkoro #16351 Hát én szívesen csinálnék pályákat. Most ősszel pont jönne a ragyogó alkalom hogy konvertáljuk pcars 2 pályáit. Mivel pár kivétellel mind lézerszkennelt pálya lesz.
Viszont az idő ami ahhoz kell hogy elkezd 0-ról egyszerűen őrület. Mivel a dokumentáció nagyrésze régi elavult. Találkoztam olyan esettel mikor a devcornerben lévő doksi mást mondott mint a hivatalos wiki. :D
Magamtól az ilyen alap cuccot hogy pakoljak be egy pályát egyik játékból a másikba tartott majdnem 3 hétig.
Ahhoz képest hogy rF2 egy modding platform akkora szar a támogatás hogy nem is tudok rá kifejezést találni.
Menő lenne hogyha az itt hozzáértők esetleg összeírnának ezt azt. Vagy esetleg egy pálya készítését dokumentálnák hogy mit miért csinálnak.
A hivatalos fórumon múlthónapban valaki felvetette hogy a dokumentáció budi és jött a csipetcsapat bevédeni hogy nem is. Külön poén volt mikor megakarták idézni a fejlesztőket hogy mondják meg hogy gyíkok és nem szar a documentáció. Aztán a végén egy darab komment se jött a fejlesztőktől. XD