

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Hellboy76 #16332 Meg mindig Codi Hungaroring. Tegnap tesztelgettem F1 2015-ben es fura tores van meg a hid alatt is, vmint a 13-as bejaratanal is. Nem tudom ezek ott vannak-e valojaban...
Senkinek nincs ismerose, aki tudna hitelesebb magassagi adatokkal szolgalni, mint a Google? Vmi telemtria, vagy okosabb belso kamera altal rogzitett adatok? Ilyesmi nelkul, erzetre, sosem leszunk kozelebb a valoshoz. Tervrajzot nem is emlitek. :)
A palyarol pedig mindent ki lehet szedni. Az F1 2015-nek van egy konyvtara, ahol tarolja az osszes palyaelemet (kb 3000db) alap kordinata rendszerben, 3D-s fakat (kb 100fele). Pl rengeteg keriteskombinacio, szalagkorlat, ilyesmi. Ezeket siman be lehet olvasni simeddel, onnan meg barhova lehet konvertalni. Sok Rf2-es palyan fel is lehet oket ismerni.