• Alexease
    #16291
    A tukrozodesek sokat zabalnak, azokat erdemes low/low-ra venni (van kulonbseg, de lenyegtelen).

    A palya tukrozodest talan akkor is szamolja, ha nincs eso, valszeg/gondolom a dinamikus shaderezes miatt. Pl. vannak/voltak palyak, ahol meleg idoben, delibab-szeruen szaraz idoben is kicsit tukrozodott a tavolban a palya (vagy bug volt/van:D). A lenyeg, hogy emiatt duplan rendereli a palyat, es ha nem jo vagy rossz az optimalizacio (mod palyaknal nem nagyon van vagy ritka,talan a frissebbeknel jobb a helyzet), akkor rengeteget zabal. Tolja bele a videokartyaba a modelleket es a texturakat.

    Videokartyaban valszeg a realroad is sokat zabal, ami ismet total dinamikus. Mig az AC-ban van 1-2 darab object, ami teljes palyara ervenyesen egyszerre sotetedik es tapad, addig itt, palyatol es reszletessegtol fuggoen, akar nyolcad-fel negyzetmeterenkent folyamatosan valtoznak a shaderek (gumizodas, gumi tormelek, tukrozodes, tapadas).

    De a teljesen dinamikus feny/arnyek is sokat eszik, ott meg valszeg a fentartott "shadowmappok" miatt. Itt nem csak 1 fenyforras van, fix-en szamolhato object arnyekokkal, hanem a mozgo/arnyekolo felho, a palya es az auto reflektorok miatt kismillio.

    Regi es fapados az engine, az teny; de az is, hogy itt sokkal tobbet kell maszatolnia egy-egy kepen, amig kikohogi magabol:)
    Persze ha meleg es savanyu a sor, attol meg nem lesz ihato, ha megmagyarazza valaki, azert van, mert nem mukodik a huto;DDD