• Alexease
    #16286
    Megneztem a Radical-t, eleg jo cucc.

    Olyan, mint varhato: kicsi, konnyu, alacsony, kemeny es merev. Nagyon szamit az elso-hatso mevevites aranya es a bazinagy hatso szarny. Alapbol jo sok leszorito erot general elore, igy a kanyarodashoz es gumihasznalathoz (erosen valtozik a melegedes, az elmelegedes es kopas!), piszkalni kell – palya es igeny szerint – a hatso szarnyat.

    A felepites es a diffi miatt mindenkeppen a hatsok kopnak jobban (legalabbis nalam:P). Alapbol a harom szokasos beallitasi stilusbol kell/lehet valasztani: gyors, stabil es a gumiban tartos.

    A default beallitas (tablazatban 1. etap) a "tartos" tipus lehet (7-es szarny). Nagyon pontosan tartos, gyors, de nem annyira pontosan alul- es tulkormanyzottnak tunik. De a gumik egyeloen es jol melegszenek.

    Csinaltam masikat (2. etap), max hatso szarny (11), kicsit lazabb hatso merevites, kissebb camber. Valamivel gyorsabb, kisebb idoszorassal, kanyarbol stabilabban lehet gazzal kijonni, de elegge eszi a hatso gumikat.

    Es a vegen egy laza beallitas (3. etap): 5-os szarny, lazabb elso merevites, meg kevesebb camber. Koridoben a legjobb es 1 tizeden belul stabil korok. Jol fordul, tekeredik, ellenkormanyzassal tarthato es meg gyorsithato is;) De zabalja a hatso gumikat (nincs leszorito ero, sokat csuszik oldalra), plusz a sok elso leszorito ero miatt, gyors elmelegedesek vannak az elso gumikon (pirosba/feherbe fut).

    Hasznalat szempontjabol az elso (minimal modositassal) versenyre, a harmadik idomerore jo;)

    Norisring teszt, a komolyabb fektavok es visszaforditok miatt.
    A eles teszt elott lefutottam ugyanezt a 3 etapot, hogy ne legyen a "palya tanulas" miatt kulonbseg az etapoknal;)