

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Betyarkoro #16274 VMware playerben megy a 3ds max 2012: http://i.imgur.com/fthe3Gx.png
Innen tudod letölteni: https://www.vmware.com/products/player/playerpro-evaluation.html
Telepíted értelemszerűen.
Majd elindítod és létrehozol egy virtuális gépet.
1.
2. Ha nem ismeri fel hogy mit szeretnél telepíteni akkor itt beállítod.
3. Hova mentse és milyen néven a virtuális gépet.
4. Max tárhely méret a virtuális gépnek.
Ha ez megvan köv képernyőn finish. Telepítés elindul. Végig csinálod értelemszerűen. Amikor a windows 7 elindul és már az asztalon vagy telepíteni tudod a VMware cuccait a virtuális gépben. Lehetőséget fog kínálni rá a virtuális gép ablakának az alján. De meg tudod csinálni a menüben is: http://i.imgur.com/7d6AGeD.png
Ebben a menüben tudsz új isokat csatolni a virtuális géphez: http://i.imgur.com/LANVAzJ.png pl egy 3dsmax iso-t.
Innentől kezdve a virtuális gép ugyan úgy működik mintha egy fizikai gépen lenne. Max gépedtől függően kicsit lassú.
Ebben a menüben tudsz könyvtárat megosztani a fizikai gép és a virtuális gép között: http://i.imgur.com/5PWTLiE.png
Ezzel a módszerrel tudja mindenki használni a hivatalos pluginokat.
Lehet dolgozni az új 3dsmax-ban majd elmenteni a projectet és visszatölteni konvertálás céljából a 2012-be. Vagy ha elég jó géped van akkor az egészet csinálhatod a virtuális gépben.
Akár az rfactor 2-t is feltelepítheted a virtuális gépbe és egyenesen a moddev könyvtárba exportálhatsz. Moddev futtatását nem próbáltam ki. De technikailag lehetséges. Bár én inkább csak kimásolnám az exportált cuccokat a rendes rf2 moddev-be.