

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Hellboy76 #16272 "Aki moddol az hogy csinálja? 3DSimEDből konvertál .3ds-be az beolvas 3ds maxba majd visszafele és materiálokat meg SimEDbe szerkeszti?"
Az alap a 3DSimED, azzal megy az alap konvertálás, amin textúrázni kell az max-ban.
Én RF1-es formátumba mentem egy könyvtárba, amit át akarok vinni, majd max-ban pluginnal be lehet olvasni egy könyvtár összes elemét, aztán texturázás (lehet importálni már más pályánál definiált anyagokat), aztán a hivatalos pluginnal export. Ahhoz pedig már nem kell nyúlni 3DSimED-el.
Gondolom ez a szintkülönbség, ami itt található: https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/10/highs-and-lows---which-f1-track-has-the-most-elevation-changes-.html elég helytálló kell legyen.
Most már kíváncsi vagyok az F1 2015/2016-os verzió mennyire illeszkedik ehhez. Megcsinálom arról a hasonló grafikont, aztán meglátjuk.