

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16246
Sajnos Hungaroring nincs normalis. Nincs rendes forras. Ami a fenti/lenti linkeken van, hasznalhato, de messze nem tokeletes.
Steering Rate (linearitas): 100%
Speed Sensitivity (sebesseg fuggo): 0%
Car-specific: 1.0; de kormanytol es autotol valtozhat, addig mehet fel, amig jo lesz es nem clippingel)
FFB Smooth: 0–10; kormany fuggo, ha nagyon kemeny, raz, akkor mehet feljebb, de a tul sok lag-os lesz.
Wheel Range: auto fuggo, a Wheel Set automatan allitja, ha nem, akkor be kell allitani! Ugy is feltuno, ha a formula 900-at fordul:D
FFB Minimum: kormany fuggo, kozepso FFB holtjatekhoz, fogaskerekesekhez 5-10% is kell.
A kormany es pedal linearitas, erzekenyseg, deadzone az ezek alatt levo gorbeknel allithato (min, max, center stb.). Autonkent vagy auto tipusonkent erdemes configokat elmenteni (openwhee, GT, street; 450/720/900; paddle/stick/hpatter; stb).
Az rF2 menukben nagyon sok minden beallitas nincs benne, nem ferne ki (tobb szaz lehetoseg).
Igy erdemes atnezni a file-okat is (..\rFactor 2\UserData\player\player.JSON; ..\rFactor 2\UserData\player\Controller.JSON;..\rFactor 2\UserData\Controller\).
A controller.JSON-ben is vannak erdekessegek.
- Steering torque sensitivity: FFB nyomatek gorbe, alapbol 1.0, azt emelve erzekenyebb, korvetlenebb lesz az FFB (mint az AC-nal bevezetett filterezes).
- "Off-road multiplier: fuvon es egyeb helyeken ha nagyon raz, akkor ezt erdemes csokkenteni.
Vagy a player.JSON-ben nehany:
Auto Blip/Lift, Repeat Shifts, vagy kulonfele emitter flow beallitasok, amikor a fust/por/viz utkozik/keruli a sajat es masik autokat. Meg meg eleg sok;)