

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16156
Teljeseitmenyben lehet sporolni nehany dologgal ami "felesleges" es/vagy nem/alig lathato kulonbseget okoz. Pl.: ellenfelek reszletessege eleg a medium/high (ha van max, akkor felesleges); a max arnyekok is sokat zabalnak; a tukrozodesek is "feleslegesek" medium/high felett (meg a low is eleg, foleg az auton).
Az AC/iR paroshoz nehez hasonlitani adott fps-ben, masok a lehetosegek es szolgaltatasok.
Az AC DX11-re fejlesztettes optimalizalt engine, egyertelmuen latvanyra kihegyezett, de minden mas szamolosabb tudasban (realroad, napszak, idojaras, palya es auto vilagitas, es minden egyeb, ami ezekkel osszefugg fps-t zabalna) elmarad.
Az iR mar DX11, de fokozatosan, evek alatt fogja megkapni a funkciokat (pl. auto tukrozodes csak "most" lett benne, bekapcsolva erezheto mennyi minuszt szamit). De ott meg statikus az egesz bevilagitas, a napszak es egyebek.
Az rF2 egyertelmuen es aranyaban lassabb mint lehetne, de a plusz dolgok miatt meg sem annyival, mint amennyi erzodik.
A kicsit "barkacs" DX9->DX11 atmenet miatt sose lesz olyan, mint egy DX11 "celszerszam" (AC) vagy a 10 eve komotosan reszelgetett iR, de ha mar meg tudjak menteni ezt az engine-t, az mas sokat jelent.