

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16094
Erre meg mindig csak azt tudom mondani: ez az rF2 engine megmentese;)
Persze mindennek van alapja amit irtal, valoban eleg nagy a "nem tudni mi lesz" erzes. Talan meg ok sem tudjak pontosan:)
Egy komolyabb atallashoz/fejleszteshez sajnos evek kellenek. Meg olyan cegeknek is, ahol folyamatos komoly bevetelek vannak evek ota (AC, iR). Az iR-nel 2-3 evig fejlesztettek a DX11 atallast, aztan meg 1 evig tartott, amig vegleg atalltak ra (addig parmuzamosan ment). Az AC-nal is kellett 3-4 ev, amig mukodo dolgot csinaltak, aztan meg 2 ev, amig "jatek" lett belole.
Az S397-nek NULLA bevetele van, es meg egy ideig nulla is lesz. De ha lesz is valami, messze elmarad a tobbi cegtol. Es meg az MAS is reszelgetik parhuzamosan, azt is fejleszteni kell.
A felujitott rF2-vel nem a nagykozonseget celozzak meg, nem tudnak atcsabitani tomegeket mashonnan. A jelenlegi "valodi" rF2 kozonseget szeretnek kiszolgalni, es visszacsabitani azokat, akik hasznalnak, de a problemak (DX9, no VR es egyebek) miatt fokozaosan lemondtak rola.
Ha az S397 nem veszi at a programot, 1-2 even belul game over. Igy akar 3-5 evig fenn tudjak tartani az onlien kozonseget, akik valoban hasznalnak.
Valszeg az ev vegeig (valoban) "hasznalhato" lesz a DX11 es a VR, lesz uj GUI es korites (lobby, online, DLC-rendszer stb.?!).
Aztan fokozatosan epithetik fel olyan funkciokkal amire igeny van, es johetnek a tartalmak, hogy legyen valami minimal bevetel is.