

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15813
Minden normalis szimben mar nagyon regen "fuggetlen" a grafikai megjelenites (fps) a fizikatol. Vagyis, akkor inkabb ugy irom: nem ossze vannak drotozva, hanem szet vannak drotozva:DD
Furcsa lehet, de a szinkron fps igazabol egyszerubb: szamold ki, tedd oda, rajzold ki, kuld ki (kormany/hang), kezd elorol. Aztan lesz amilyen lesz;)
A kulonallo resz azert macerasabb, mert ha a fizikat tudjak is fixen szamolni (ez altalaban 300-600Hz), attol meg szinkronizalni kell a megjelenitessel (es egyeb periferiaval), ami meg folyamatosan valtozik/valtozhat (fps).