• Betyarkoro
    #15809
    Nahát a pcars az biztos hogy nem lenullázva íródott meg. NFS shift 1 és 2 is ugyan azon az engine-n fut.
    AC meg nem netkar továbbfejlesztése?
    IR meg állítólag vmi régi nascar játék alapjain alapul.

    Nem tudom miért állsz ilyen szkeptikusan hozzá.

    Szerintem nem igaz hogy napi szinten 5-6 éven keresztül húzzák a grafikát. Ahhoz hogy legyen egy játékod kell egy tech. Ha nincs tech nincs játék. Látod most is rf2-ben dx9 -> dx11. Csomó dx9 es pálya világít meg egyéb hibák a pályákon és kocsikon. Ha folyamatosan buzerálják a grafikus motort ilyen szinten akkor ahhoz folyamatosan hozzá kell igazítani a tartalmat is.

    Másik példa assetto corsában a hang. Ott is volt vmi dráma hogy néhány update után igazítani kellett a modokon hogy legyen hangja a kocsiknak.

    Az alapot most írják át. DirectX11 az alapzat. Gyakorlatilag a program azon keresztül kommunikál a hardverrel. Nem tom jobban megfogalmazni.
    Azt is lehetne mondani laikusként hogy a direct3d ami a dx11 része mondja meg a videókártyádnak hogy: helló itt van pár 3szög és hozzá utasításs hogy így rakd össze meg ilyen színű legyen ezekkel a textúrákkal.

    Nem tudom hogy hova lehet ennél mélyebbre lenyúlni.

    Én szerintem lehetünk optimisták. Belinkeltem már pár képet ami szerintem minden várakozást felülmúlt. Az enyémet biztosan.

    Az nem számít hogy most ez az egész dx11 vacak utólag van beépítve. Mert most elméletileg ezt normálisan beépítik. Nemrég csináltam egy postot hogy kell kitörölni a shader cache-t batch fájllal. Azt is egy dev küldte be a fórumra. Ha ők ilyet beküldenek az azt jelenti hogy elég valószínű hogy lesz olyan változtatás ami miatt a teljes cachet újra kell építeni és tartalmakat hozzá igazítani.

    Lehet inkább az volt hogy ISI kompromisszumokkal épített be új dolgokat. Kissebb teljesítmény de nagyobb kompatibilitás. Így nem kellett hozzáigazítani már meglévő dolgokat vagy csak minimálisan.