

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15807
Szerintem az rF2-ben minden olyan dolog (rendes arnyek, tukrozodes, shaderek stb.) fps zabalo, ami utolag kerult beepitesre az "eredeti" ISI (pl. F1C – ~15 eves) programok ota:)
Persze az ISI azert ketszer is komolyabban belenyult az elmult evekben, voltak komolyabb fejlesztesek (rF1 – foleg grafika, rF2 – inkabb fizika), de azert az messze nem olyan, mint amit 5-6 ev alatt "nullarol", napi szinten (AC, iR) vagy "lenullazva" (CARS) irnak meg.
Az hogy most az rF2 "mar DX11", az jo mert "szeb", tobb a lehetoseg es van VR. Talan nehany het vagy honap alatt, meg fps-re es mukodesre is jo lesz a korabbi allapotokhoz (DX9) kepest.
De ahhoz, hogy valodi elore lepes legyen (fps es latvany), ahhoz sokkal jobban bele kell nyulni es at kell irni az alapokat. Es inkabb ez a kerdeses resz, mert az S397 elegge eltokelt, de ezek a dolgok eleg melyen gyokereznek az engine-ben.