• Alexease
    #15807
    Szerintem az rF2-ben minden olyan dolog (rendes arnyek, tukrozodes, shaderek stb.) fps zabalo, ami utolag kerult beepitesre az "eredeti" ISI (pl. F1C – ~15 eves) programok ota:)

    Persze az ISI azert ketszer is komolyabban belenyult az elmult evekben, voltak komolyabb fejlesztesek (rF1 – foleg grafika, rF2 – inkabb fizika), de azert az messze nem olyan, mint amit 5-6 ev alatt "nullarol", napi szinten (AC, iR) vagy "lenullazva" (CARS) irnak meg.

    Az hogy most az rF2 "mar DX11", az jo mert "szeb", tobb a lehetoseg es van VR. Talan nehany het vagy honap alatt, meg fps-re es mukodesre is jo lesz a korabbi allapotokhoz (DX9) kepest.
    De ahhoz, hogy valodi elore lepes legyen (fps es latvany), ahhoz sokkal jobban bele kell nyulni es at kell irni az alapokat. Es inkabb ez a kerdeses resz, mert az S397 elegge eltokelt, de ezek a dolgok eleg melyen gyokereznek az engine-ben.