

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15801
A tobbiekhez kepest illene tudni, de azert itt komoly elmaradasok vannak GFX engine-ben es fejlesztesben:/
Nehez osszehasonlitani egy olyan programmal, amit 4-5 eve napi szinten DX11-re reszelnek es optimalizalnak. Talan majd most:)
De tuti van valami anomalia a rendszerben, remelem tudjak mi az, es tudjak mit lehetne tenni.
- Egyedul, cockpit nelkul,hozza a "fix" 120fps-t.
- 10 AI-val cockpit-tel 50-60fps.
- 10 AI-val cockpit nelkul 70-80fps.
Es a cockpit 40-50-es FOV, elore tolva rendesen, nem motorboritason ulok 120 fokos korpanoramas FOV-val:D
Nem hinnem, hogy a nyers poligon szam nem tetszene neki. Azert vannak AC palyak, amelyek durvan 2-3x poligon gazdagabbak: reszletes aszfalt; 3-4 kamu realroad reteg; "3D" fu, ami szinte annyi mint maga a palya.
Olyan, mintha a mozgo (arnyek veto, fogado, tukrozodo, fizikas) dolgoknal akadna meg.