• Alexease
    #15801
    A tobbiekhez kepest illene tudni, de azert itt komoly elmaradasok vannak GFX engine-ben es fejlesztesben:/
    Nehez osszehasonlitani egy olyan programmal, amit 4-5 eve napi szinten DX11-re reszelnek es optimalizalnak. Talan majd most:)

    De tuti van valami anomalia a rendszerben, remelem tudjak mi az, es tudjak mit lehetne tenni.

    - Egyedul, cockpit nelkul,hozza a "fix" 120fps-t.
    - 10 AI-val cockpit-tel 50-60fps.
    - 10 AI-val cockpit nelkul 70-80fps.

    Es a cockpit 40-50-es FOV, elore tolva rendesen, nem motorboritason ulok 120 fokos korpanoramas FOV-val:D

    Nem hinnem, hogy a nyers poligon szam nem tetszene neki. Azert vannak AC palyak, amelyek durvan 2-3x poligon gazdagabbak: reszletes aszfalt; 3-4 kamu realroad reteg; "3D" fu, ami szinte annyi mint maga a palya.
    Olyan, mintha a mozgo (arnyek veto, fogado, tukrozodo, fizikas) dolgoknal akadna meg.