

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15775
Az ISI nem leszarta, hanem nem volt motivacioja (bevetel):) Persze, ok baltaztak el az elejen.
Az R3E sem szarja le, csak igazabol mas a koncepcio, masok a celok, celkozonseg es felhasznalas. Naluk remenykedtem egy komolyabb dologban (fizika, gumi, FFB, szimulacio), de igazabol megertem a "mukodesuket".
Az iR kenytelen toloni, mert viszonylag "szuk", de legalabbis erosen "korlatozott" reteget celoztak be (csak online, elofizetes, draga tartalmak, nincs AI vagy sajat szerver stb.). Komoly koltsegeik vannak (minden szkennelt, tobb foldreszen szerverparkok), es "ki kell" szolgalniuk az elofizetoket, nem fer bele a problema: hasznalhato futamok, mukodo szerverek, lehetoleg minnel szelesebb korben/gepeken futo es bugmentes program.
Az S397 fonoke szim. rajongo, most "kapott" egy eleg jo "jatekszert":) Tolni fogja, meglatjuk mi sul ki belole;)
De az AC csinalta a legjobban: 2-3 ev fejlesztes, techpreview, early access, azonnal elvezetes es mukodo dolgok, folyamatos de fokozatosan erkezo fejlesztesek (online, AI), az egyszeru/olcso/ingyenes licencekkel felepitett tartalom, aztan olcso, profi DLC csomagok.