• Betyarkoro
    #15627
    Hát figyelj.

    Poligont mérni ahogy alex mondta hülyeség. Én azért mentem ebbe bele mert az hogy ac 50-70 milliót mozgat baromság. Az hardver limitáció.
    Én arra akartam rávilágítani hogy a 2 játék azonos részletességgel dolgozik ha polygonokról van szó. Erre hoztam egy autót példának. Illetve linkeltem egy official forrást ac-nél.

    Most ezzel a frissítéssel. Fixeltek egy rakás meglévő hibát az engine-be illetve rfactor 2 megkapta -PONTOSAN- ugyan azt a post process technikát ami-t ac-használ.

    Na most innentől kezdve az igazi különbség az a megvilágításban van. Jelenleg szerintem még mindig per-vertrex lightning van a játékban. Na most ha túl lesznek ezen a dx11-en akkor jöhet a per-pixel lightning implementációja.
    dx11 és per-pixel lightning fogja elhozni állítólag azokat az apróságokat ami teljesen modernizálja akinézetet.
    Pl.: lesz normális éjszakai árnyék. https://www.youtube.com/watch?v=PiyW5-zYaaU
    Ha nézed első percbe. A játékos kocsija előtt a másik kocsi nem vet árnyékot. Ez egy olyan probléma amit nem tudnak dx9 és vertex lightninggel megoldani.

    Na dehát ez a jövő. Ez lehet megint fél év vagy 1 év. Mindenesetre ha kompetens grafikát akarnak akkor úgyis implementálni kell.