

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Betyarkoro #15627 Hát figyelj.
Poligont mérni ahogy alex mondta hülyeség. Én azért mentem ebbe bele mert az hogy ac 50-70 milliót mozgat baromság. Az hardver limitáció.
Én arra akartam rávilágítani hogy a 2 játék azonos részletességgel dolgozik ha polygonokról van szó. Erre hoztam egy autót példának. Illetve linkeltem egy official forrást ac-nél.
Most ezzel a frissítéssel. Fixeltek egy rakás meglévő hibát az engine-be illetve rfactor 2 megkapta -PONTOSAN- ugyan azt a post process technikát ami-t ac-használ.
Na most innentől kezdve az igazi különbség az a megvilágításban van. Jelenleg szerintem még mindig per-vertrex lightning van a játékban. Na most ha túl lesznek ezen a dx11-en akkor jöhet a per-pixel lightning implementációja.
dx11 és per-pixel lightning fogja elhozni állítólag azokat az apróságokat ami teljesen modernizálja akinézetet.
Pl.: lesz normális éjszakai árnyék. https://www.youtube.com/watch?v=PiyW5-zYaaU
Ha nézed első percbe. A játékos kocsija előtt a másik kocsi nem vet árnyékot. Ez egy olyan probléma amit nem tudnak dx9 és vertex lightninggel megoldani.
Na dehát ez a jövő. Ez lehet megint fél év vagy 1 év. Mindenesetre ha kompetens grafikát akarnak akkor úgyis implementálni kell.