• Alexease
    #15624
    Az AC-val teljesen felesleges technikailag hasonlitgatni (render, poligon, sebesseg).

    Az rF2 alatti aszfaltot poligononket, dinamikusan shader-eli, texturazza, szamolja/figyeli/valtoztatja a tapadast, tukrozodest stb.
    Nem koronkent ir at egy szamot, amitol nagyobb lesz a tapadas es sotetebb a teljes palya aszfalt (AC):)
    Ez azert durvan zabalja menetkozben az engine-t.

    Es az rF2-sem kozvetlenul a lemodellezett "aszfalton" megy. A 3D-ben, object-ket, dinamikus deformalodassal szamolt gumik miatt az "keves". Dinamikusan szamolja ala a palya geometriabol es egyebekbol generalt "3D utkozo feluletet" (ha jol emlekszem 1×1col vagy 5x5cm?!?!).

    Ha kidobalnank mindent az rF2-bol, ami az AC-ban nincs (realroad; palya tukrozodesek; reflektor fenyek/arnyekok; palya vilagitas fenyek/arnyekok; rendes 3D gumi deformalodassal (nem csak latvany:P); stb.), az rF2 is lehetne gyors:D