

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15587
Legyalultam en is az egeszet (progi + cache + logs +osszes tartalom), ujrapakoltam, es teljesen hasznalhato lett. Ugyanazokkal a beallitasokkal mint korabban, "ugyanazt" az fps-t hozza (postprocess medium, de nem is kell tobb, afolott mar csak meret/minoseg valtozas van).
Kinezettel, es foleg a bevilagitassal eddig sem volt gondom. Persze, nem volt olyan latvanyos es hangulatos mint a tobbi fix DX11. Igy a "konvertalgatott" DX11 shaderekkel es texturakkal azert jobb, bar nincs az a huha nagy valtozas. Persze, ez meg messze nem 100% DX11, inkabb csak mukodik.
Az AC-nak is kellett 4-5 ev amire elkszult teljesen a DX11 render, es a tartalmak (foleg palyak) sem hetente jottek.
Persze, azert vannak bugok es anomaliak: pl. nem megy (nalam) fullscreen-ben; durvan lag-os a menu; cockpit nelkul 1.5-szeres az fps; 15 lathato autoval 50%-kal kevesebb fps; de meg a felhosebb idojaras is erezhetoen zabal belole.
Es a sok JAVA-s cuccot meg nem ertem miert kell bele, de valszeg az uj menurendszerhez fog tartozni.