

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Hellboy76 #15511 Koszi, azert is irtam, mert sokak atsiklanak a felett, hogy miket kell torolni/letiltani.
En is teszteltem a zart betat, de csodalkoztam is, hogy egy het es kiadjak nyiltra, na mindegy, ezt ok tudjak.
Nekem meg mindig fura a 20, 40megas texturameret ezen az ujdonsult Nola palyan, masik oldalon meg a szalagkirlat lapokbol van, mert sporolnak poligont. Fogalmam sincs ezeknek a hattererol, de pl cars-ban sincsenek ilyen texturak a latvany viszont meg van oldva. Ac-bol konvertalva pedig ezt az albedo dolgot mintha kezelne a progi sz@r textura eseten is. Na mindegy, ahogy Alex is mondta, majd ev vege fele megint ranezunk...