

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15433
Ezert kell fejleszteni az engine-t, ne legyen korlat a tizeneves DX9 es az ahhoz tartozo API.
Mert a DX verziok nem csak a szepet/szebbet es plusz effekteket jelentik, hanem a modern processzorok (CPU/GPU) es a 3D/textura/shader lehetosegek kihasznalasat.
A 3 monitor problemas, az rF2-be "csak belekerult", nem arra lett "gyartva". A 3-szoros "latvany" azert sokat szabal, ha nincs optimalizalva.
Az tartalom optimalizalas idoigenyes. Szerintem meg a gyari tartalmakkal sem foglakoztak rendesen, a MOD-ok meg eleve problemasak. Orulnek ha osszeraknak valamit es mukodik. Raadasul a legtobbet online-ra "allitjak" be es sajat igenyekhez, gepekhez (ami lehet atomeromu vagy egyszeruen kissegg igeny).
Az rF2 hanyatatott sorsu program;)
Az rF1 utan "nem tortent semmi"; aztan beletoltak a regi engne-be az ujdonsagokat (gumi, idojaras, realroad), bereklamoztak; aztan ismet evekig semmi; megjelent az elso verzio, aztan lealltak 1 evre. Utana "felporgogtek", reszelgettek 1 evig, aztan ismet lealltak;) Az elmult 5-6 evben, talan ha 1-2 evet foglakoztak vele, a tobbi inkabb csak patch-elgetes volt. Meg neha beletoltak valami "kulsos" tartalmat.
A bevetel meg logikusan "nulla". Sot, meg tervben sem volt, hogy lesz kesobb beveteluk (AC = DLC; CARS/CARS2 =DLC + CARS2).
Az S397-nek nem lesz konnyu dolga, "Re-Animator"-os megoldasokat kell alkalmazniuk:DDD