• Alexease
    #15433
    Ezert kell fejleszteni az engine-t, ne legyen korlat a tizeneves DX9 es az ahhoz tartozo API.
    Mert a DX verziok nem csak a szepet/szebbet es plusz effekteket jelentik, hanem a modern processzorok (CPU/GPU) es a 3D/textura/shader lehetosegek kihasznalasat.

    A 3 monitor problemas, az rF2-be "csak belekerult", nem arra lett "gyartva". A 3-szoros "latvany" azert sokat szabal, ha nincs optimalizalva.
    Az tartalom optimalizalas idoigenyes. Szerintem meg a gyari tartalmakkal sem foglakoztak rendesen, a MOD-ok meg eleve problemasak. Orulnek ha osszeraknak valamit es mukodik. Raadasul a legtobbet online-ra "allitjak" be es sajat igenyekhez, gepekhez (ami lehet atomeromu vagy egyszeruen kissegg igeny).

    Az rF2 hanyatatott sorsu program;)
    Az rF1 utan "nem tortent semmi"; aztan beletoltak a regi engne-be az ujdonsagokat (gumi, idojaras, realroad), bereklamoztak; aztan ismet evekig semmi; megjelent az elso verzio, aztan lealltak 1 evre. Utana "felporgogtek", reszelgettek 1 evig, aztan ismet lealltak;) Az elmult 5-6 evben, talan ha 1-2 evet foglakoztak vele, a tobbi inkabb csak patch-elgetes volt. Meg neha beletoltak valami "kulsos" tartalmat.
    A bevetel meg logikusan "nulla". Sot, meg tervben sem volt, hogy lesz kesobb beveteluk (AC = DLC; CARS/CARS2 =DLC + CARS2).

    Az S397-nek nem lesz konnyu dolga, "Re-Animator"-os megoldasokat kell alkalmazniuk:DDD