

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#15430
Azert az iR csaloka;)
Termeszetesen, nagyon szep a render amit oszeraktak, de az elsosorban inkabb "csak" igenyes.
Persze mar DX11 es 64bit, eleg toppos realroad-dal (szamitas es megjelenites), plusz az ahhoz kapcsolodo effektek.
De (nagyon) sokat szamit, hogy meg statikus a napszak (felhok, fenyek, arnyekok), statikusak/nincsenek valodi tukrozodesek es nincs AI csak online. Raadasul, minden a vegletekig optimalizalva van (sok ido es sok ember).
Es azert az iR is lassult az elmult idokben. En meg mindig azzal a geppel nyomulok (proci, alaplap, memoria), ami akkor volt, amikor az iR megjelent:DDD
Azota legalabb 3-mal osztani lehet az fps-szamot, pedig a videokartyam "mar" frissebb (4 eves).
De teny, hogy sajnos az rF2-vel nem foglakoztak rendesen, a jelenlegi latvannyal es tudassal, azert illene 1,5-2-szer gyorsabbnak lennie.
Azert egy jol optimalizalt autoval es palyaval, csak online, valszeg van olyan gyors, mint egy AC vagy iR.
Persze AC/CARS offline-nal lehetne hasonlitani, azok "mennek" rendesen, de azokat 5 eve napi szinten reszelik, normalis/komoly bevetelekbol;) Raadasul az AC meg "hianyos" is (rendes realroad, reflektorok, ejszaka stb.).