• Alexease
    #15231
    Az alap ISI grafikai engine inkabb egy realisabb es letisztultabb latvany, ami nem lenne rossz, de azert hianyoznak belole az ujabb dolgok (foleg bevilagitas, arnyekok, shaderek). A DX11-gyel parhuzamosan, valoban beepul(het)nek olyan dolgok, amelyek nem feltetlenul nepszeruek (pl. god-ray, glow vagy extra HDR), raadasul kompromisszumos az alapok miatt, valoban eluthet az alap koncepciotol. De kellenek, mert ha mar tudja, legyen benne, plusz abba az iranyba ment el a szimezes is, hogy ezek nelkul mindegy milyen, sokan elkerulik. Ha kikapcsolhatok lesznek (foleg egyenkent), akkor nem lesz gond (nem tetszes vagy eroforras gondok).

    Ezeknel az effekteknel fontosabb lesz, hogy rendberakjak a reszleteket, es bekeruljenek olyan dolgok (foleg arnyek, feny, shader), amitol kicsit "realisabb" lesz, a korabbi, neha "muanyag" kinezet utan.

    AC- vagy CARS-szintu latvany nem feltetlenul lesz belole (ami nem feltetlenul rossz), azokat mar a tervezesnel, minden pixelt a DX11-re es azokra a technikakra lottek be. Ittis ottis lehet olvasni, a mai napig optimalizalgatjak a render megjelenesi dolgait.