• Alexease
    #15218
    Az DX11 vagy a VR?

    Az hogy a "DX11 kesz van", azert meg felvett jonehany problemat. Mar az is nagy dolog, ha az eredeti DX9-es technikak, shaderek es egyebek mukodnek alatta (mint pl. iR "parhuzmos DX portnal"), persze pluszban a DX11 "alap ujdonsagokkal" (bevilagitas, iR-nel "nem volt semmi").
    De ahhoz, hogy valoban DX11 legyen, rendesen kihasznalva (latvany + eroforras), durvan erinti az osszes tartalmat is (es persze a MOD-okat). Azok nelkul meg halott ugy. Vagyis van meg mit csinalni.

    Persze lehet, hogy mar az osszes gyari tartalmat atpakoltak tuti DX11-re, es mar csak a MOD-okat kell valahogy "megtamogatni"?!

    A VR huzosabb. Az egy alapbol DX11-re alapozott (pl. AC) vagy komolyabb hatterrel rendelkezo cegnel (iR) is 3-6 hoap volt (amig elgogadhatoan mukodik). Persze, ok a VR elejen kezdtek, valtozo HW-rel, driverekkel, tamogatassal.

    Az rF2 alapbol elegge eroforras igenyes (a fizika miatt vagy a DX9 miatt vagy nepszeruen le is lehet szarozni:D). Arra valszeg huzosabb rahuzni a VR-t, ami elegge zabalos.

    Plusz valszeg egy egesz csomagkent szeretnek kiadni az rF2, mint rF2 2.0;) Igy a megjelenesnel gondolom be szeretnek tenni az uj GUI-t; az online reszeket; a szabalyokat; a mukodes es fizikai valtozasokat; rendberakni a tartalmakat, hangokat es egyebeket; es talan beepiteni a DLC lehetoseget (teljesen mas file struktura, Steam mukodes, vedelmek stb.).

    Vagyis fingomsincsen:DDD
    De ha egy tuti csomaggal akarnak eloallni, ami nem izzadsag szagu es drotozott barkacs, amivel megalapozhatjak a tovabbi fejleszteseket, akkor az meg tuti 3-6 honap.

    Ugyan ez a csapat csinalta/csinalja az AMS-t is, ami rF1 alap, vagyis "rosszabb". Nagyon profi es nagyon jo munkat vegeztek vele (mukodesre es kinezetre is); es bar a tartalom es az "regi" engine miatt hajlamosak az emberek "lenezni", azert eleg toppos cucc lett (elvezetes, korrekt).

    Bar az rF2, a DX11, a VR es a teljesen uj rendszer nagyobb falat, de ha hasonloan krrektul allnak hozza, meg jo is lehet.