

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#14831
Igen, arra alapoztak, ha kijonnek egy komolyabb szimmel, ami meg modolhato, ismert mukodessel es koritessel, akkor gyorsan megrohamozza az osszes F1C, rF1, SimBin felhasznalo. Es az evi 12$ az iR-es 100-hoz kepest boven jo.
Csak hat nem jott ossze a program es a konkurencia is befutott. Foleg ugy, hogy a korabbi evekkel ellentetben, nem csak egy jol vezetheto es jo fizikas szim jelent meg, hanem meg modern, latvanyos, szep, licencelt tartalmas (pl. AC). Ahhoz kepest az oldschool rF2 kinezet, a "noname" tartalommal, hiaba a fizika, gumi, mukodes, gyorsan a hatterbe szorult. Nagy igeny volt mar PC-n egy normalis kinezetu es tartalmu szimre.
Ha jol oszerakjak a kinezetet es a mukodest, atan tovabb fejlesztik, ez meg evekig kihuzhatja.
Amugy az alap render, a bevilagitas, fenyek-arnyekok, a dinamika nem lyan rossz. Sot. Ha lecsupaszitjuk az AC-rol a PP-t es a DX11 cuccokat, es "natur" rF2 renderbe fut, akor az rF2 sokkal jobb;D
Ha az rF2 kap egy normalis DX11-et, a szukseges koritesekkel, akkor az rF2 gyorsan fellephet a tobbiekhez, es a dinaika, napszak, vilagitas, idojaras miatt at is ugorja oket (AC-t, R3E-t tuti). A CARS kerdeses, foleg majd az uj, de ott a szimes dolgok es mukodesek kerdesesek.
Persze, ehhez normalisan kellene osszerakni, a "hozzadrotozok valamit" megoldas nem mukodik.
Korabban szo volt DX12-es engine-rol is, bar az meg talan az AMS-sel (vagy az utodjaval) kapcsolatban (az is S397 "erdekeltseg"). Ha mukodik a dolog, 2 ev utan lazan kitolhatnak egy uj programot is.