

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#14639
Az iR-nek a bevezetes utan azert kellet fel-egy ev, amig "rendesen" atalltak. Elvileg most az ev vegen zarjak le vegleg a DX9-es idoszakot. Persze, naluk azert ma, mert egy folyamatosan frissulo, elofizeteses, rendszert uzemeltetnek, nem tehetik meg, hogy elvagjak az embereket a hasznalattol.
Es az iR-nel azt is erdemes figyelembe venni, hogy meg mndig "statikus" a bevilagitas (dinamikus napszak, ejszaka, palyabevilagitas), egyszeru kep a hatter es felhok, nincsenek realtime tukrozodesek sem idojaras, es semmi postprocess (HDR es tarsai). Ezek azert zabalnanak:D
Azert az rF2 sem olyan lassu, total kikapcsolt tukrozodesekkel es statikus napszakkal szarazon (es persze egyedul vagy online, AI nelkul).
Ha jon is az rF2-hoz, azert nem art neki 3-6 honapot adni, ki kell forrnia magat. Foleg, hogy az rF2-nek nem lesz (normalis) bevetele egy jo ideig ("ingyen" csinaljak), es persze a technikai es programozoi hatteruk sem olyan mint az iR-nek.
Plusz Gjon korabbi "elszolasai" alapjan, itt a koritesen is sokat kell majd gyorsitani (pl. fizika), nem eleg csak DX11-re valtani.