

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#14491
Egyik ceg sincs egyszeru helyzetben, mas mas hozzaallas, celok es lehetosegek.
Az AC neha kap valami reszletesebb infot, neha kiprobalnak valami autot is (persze messze nem szimes/jatekos stilusban/hatarokon:P), de ok a bevitt adatok es a vezetesi elmenyre hangoljak ra az engine-t. Nem akarnak tul tudomanyosok lenni, csak jo legyen;) "Ne szamolja" hanem "csinalja azt" a hozzaallas. Ami mukodik.
Az ISI az iroasztal mellol rakja ossze az autokat, naluk az alap engine hatarozza meg a mukodest, ami eleg tudomanyos;) De rendes adatcsere es szemelyes tapasztalat nelkul nehezkes.
Az iR meg a masik veglet. Ott minden tudomanyos, valodi mernokok es volt csapat fonokok, versenymernokok epitgetik a virtualis autot, kizarolag brutal mennyisegu ketiranyu telemetria alapjan; sok a versenyzo es csapat visszajelzes, de a fun factor-os reszt hianyoljak, inkabb fejlesztenek meg 1-2 evet hogy mukodjon;)
Pl.: evekig mukodtek az ABS/TC-s autok ABS/TC nelkul ugy, hogy szuper szimulaconak reklamoztak:) Kamut nem tesznek bele;D Addig ,meg szenvedj vagy hidd el;P
Ami modder cucc, az meg eleve kerdeses. Ott a hozzaferheto adat es a szemlyes tapasztalat is erosen hianyos:D