

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13987
Talan az iR szamolja a legtobbet;)
De azt a motort 8 eve farigcsaljak eleg profin. Folyamatos bevetel, minden engine funkciora sajat szakember, akinek akar 2-3 evet is adnak, hogy osszerakjon valamit. Es ott van valodi 64bit es DX11 is.
Es bar realroad-ban es a hozzatartozo dolgokban utolerhetetlen top kategoria, de a mai napig nincs benne real tukrozodes (ez zabal a legtobbet) es "statikus" a bevilagitas (nincsenek dinamikus, mozgo fenyek es arnyekok, ez a masik durva zabalas). Valszeg azert nincs is ez a ketto, mert ha lenne, mindenki be akarna kapcsolni, ami azonnal lezabalna a gepeket (amugy ma mar, aranyaban az iR sem olyan gyors, mint korabban volt).
Sajnos az rF2 egy tizeneves engine-re radrotozott cucc, teljesen elhibazott koncepcioval. Az rF2 engine szinten szinte nullat fejlodott az utobbi 3 evben, mig a tobbiek (AC, iR) folyamatosan gozerovel fejlesztettek, raadasul nexgen hozzaallassal.