

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13861
Az az auto, a hibriddel egyutt, majd 1000LE-os lehet, majdem annyi nyomatekkal, csoda hogy tud menni egyenesen:D Gyarilag annyi elektronika van benne, hogy szinte magatol megy. Es ehhez valszeg batar konnyu, alacsony es kemeny. Valszeg a "talán meghalsz" es a "biztosan meghalsz" igaz lehet:DD
Az rF2-ben csaloka lehet, nem tudom mit lehet allitgatni a fizikan. A TC es ABS OK, de ezekben van mar automata fekero elosztas, E-diffi, automata aero, meg eleve az ESC (es gondolom az egesz ossze van drotozva a felfuggesztessel, doles, csavaras es kismillio erzekelovel). Es egy ilyen szintu autohoz mar ezek kellenek, mert enelkul totaal hasznalhatatlan lenne.
Az AC-ban ugy ahogy le vannak modellezve (ESC), valszeg egyszeruen, de mukodik. Az rF2 gozom sincs.