

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13820
Szerintem a korszelutlen graf motor. Sok poligon nem bir ez el , az uj Meganennal beprobalkoztak, botranyos ha az ember kozel megy az autokhoz halalba lassul az egesz. Sikverstone ugyanez, reszletes de be is doglik alatta .
Ezzel meg nem is lenne baj, de nem is foglalkoznak vele, hat eve is ilyen volt most is .Arrol ne is beszeljunk ha az ember valami multitexturat, szebb arnyekot akar tenni valamire belebukik mert akkora sporolas a vege .
Azt kizartnak tartom hogy a fizika, realroad eszi ennyire . Celeronos korszakban lehet szamitott ez is de ma mar....
Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.08.14. 10:33:16