

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
bottleopener #13819 Az rF2 viszont érthetetlen számomra. Nincsenek csicsa effektek, mert hogy realisztikus renderert akarnak. Plusz az effektek helyett részletesebb modelleket használhatNÁnak. Idáig érteném a stratégiát.
Bár alapvetően ez egy vesztes stratégia, merthogy egy bizonyos szint felett a geometria egekbe tupírozása nem teszi annyival szebbé a játékot. Ergo 2x-es poligonszámtól nem fog 2x jobban kinézni a játék, ellenben ~2x lassabban fut.
Mik a tények?
1. Minden létező helyen spórolni kell a poligonokkal. Billboard fa...
2. Az AC minden post-process csicsát levéve, puszta geometriával 2x gyorsabban fut, miközben 30%-kal jobban néz ki.
Hol veszíti el azt plusz 160% teljesítményt a grafikai csomag? Ennyire szar lenne a culling? :D
Tényleg érdekelne, mert biztosan nem a dinamikus időjárás miatt, valamint a fizika sem szól bele a grafikába. Annak a hűdenagy poligonszámú aszfaltgeometriának pedig néhány 10%-nyi deltát kellene okoznia maximum.