• bottleopener
    #13819
    Az rF2 viszont érthetetlen számomra. Nincsenek csicsa effektek, mert hogy realisztikus renderert akarnak. Plusz az effektek helyett részletesebb modelleket használhatNÁnak. Idáig érteném a stratégiát.
    Bár alapvetően ez egy vesztes stratégia, merthogy egy bizonyos szint felett a geometria egekbe tupírozása nem teszi annyival szebbé a játékot. Ergo 2x-es poligonszámtól nem fog 2x jobban kinézni a játék, ellenben ~2x lassabban fut.

    Mik a tények?
    1. Minden létező helyen spórolni kell a poligonokkal. Billboard fa...
    2. Az AC minden post-process csicsát levéve, puszta geometriával 2x gyorsabban fut, miközben 30%-kal jobban néz ki.

    Hol veszíti el azt plusz 160% teljesítményt a grafikai csomag? Ennyire szar lenne a culling? :D

    Tényleg érdekelne, mert biztosan nem a dinamikus időjárás miatt, valamint a fizika sem szól bele a grafikába. Annak a hűdenagy poligonszámú aszfaltgeometriának pedig néhány 10%-nyi deltát kellene okoznia maximum.