

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
shiet #13816 Azért írtam, hogy csak közvetlenül az út melletti sávban az első "sorba" kéne ilyeneket tenni, mögéjük mehetnek a szimpla fák, azok úgyis kevésbé látszanak. És azt is be lehet állítani, hogy egyes fák csak milyen messziségből látsszanak.
Egyébként maga a fatörzs elég egyszerű, nem túl sok poligon. És ha egy fára teszek mondjuk 50 levelet, az 100 poligon.
Most hirtelen nem találtam mást, de a GTX 590 3,2 milliárd poligon/sec-re képes... :D
szerk: de az is lehet, hogy vmit félrenézek, ennek még jobban utánanézek. Azért kipróbálom majd, hogy milyen.
találtam egy ilyet: https://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_processing_unit
"The term GPU was popularized by Nvidia in 1999, who marketed the GeForce 256 as "the world's first GPU", or Graphics Processing Unit.[2] It was presented as a "single-chip processor with integrated transform, lighting, triangle setup/clipping, and rendering engines that are capable of processing a minimum of 10 million polygons per second"."
A GeForce 256 volt az első GeForce 17 éve.
Utoljára szerkesztette: shiet, 2016.08.13. 23:41:57