

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13613
De van meg ilyen jonehany ami "kesz" van, mukodhetne, jobb lehetne, de nem tortenik (tortent) semmi.
Pl. utkozes hangok. A kissebb-kozepesebb koccanasoknak nulla hangja van. Pedig szamolja, egy tucat hangminta van ra, autonkent, kulso-belso, de max azt hallani, ha belerongyolok a falba vagy egy masik autoba. A kissebb koccanasoknak es osszeereseknek semmi hangja. Valszeg "csak allitgatni" kellene...
Ugyanigy letezik "extrem szelvedo shader" is, tucatnyi layer-rel: szamolna, mutatna a torest, koszolodast, esot is. Bar lehet nincs befejezve a program mogotte.
Az rF2-nek nem a DX11 hianyzott vagy az extras postprocess. Ha ugyanugy nezne ki mint az AC, akkor sem feltetlenul ezt valasztanak (a vezetesi elmeny, az autokezeles es foleg a tartalmak miatt). Hanem eppen a HC-szimes-jellegehez tartozo egyeb dolgok: pl. az ilyen reszletesebb, szamolt, normalis utkozes hangok; normalis tores (ami evek alatt nem szuletett meg); autokhoz tartozo, ott allithato, korlatozhato "elektronikak" (ABS, TC, SC); fapados, de legalabb lathato szelvedo effektek; a ealroad tovabbfejlesztese a koszolodas iranyaba; stb.
Persze keszultek dolgok, pl. a felfuggeszteshez/kasztnihoz kapcsolodo mozgas/beutodes hagok, ami nem kamu, hanem szamolgat, ez jot tett neki.