

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13612
Az a billboard hulye otlet volt toluk. Regen is volt (+10 ev), de akkor meg belefert az akkori gepeken, bar jobb megoldas mar akkor is letezett.
Nem lenne vele gond, ha csak toltelek fanak hasznalnak, a "nagyon tavolba", a dombokra es hegyekre, hogy novelje a melysegerzetett es a 3D hatast. Ott nem lenne gond.
Lasd AC palyak, ahol a toltelek 3D megoldasok (tavolban levo fak es bokrok, "3D fu") neha 2-3-szor annyit foglalnak, mint maga a lenyegi resz. De naluk ertheto, friss engine, egyedul barkacsolta, mindent nullarol kellett csinalni, technikailag meg erosen le van maradva (leszamitva a kulsos postprocess es fizikai reszeket). De elobb utobb ott is szep lassan kicserelget mindent modernebb cuccokra es/vagy bekerulnek a fejlesztesek is.
De az ISI-nel 2012-2016-ban, kozvetlenul a palya szelere rakni billboard-ot, botranyosan rossz hatast kellt. Mar en is sirtam miatta evekkel ezelott:D Az ilyen hulye megoldasok miatt huztak le sajat maguk a programot.