

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13600
A valtozo hang elsosorban hangmagassagot, dinamikat es hangerot jelent. A hang (de a video editor) programokban is van lehetoseg gorbekkel ezeket folyamataban allitgatni. Pl.: ha a hang magassag valtozik, akkor kell lennie pitch editornak, aminek a gorbejet a hang magassag emelkedesetol fuggoen folyamatosan csokkentesz. Ugyna igy a hangerot.
Elotte erdemes kivagni egy 2-4 masodperces hangmintat, es azzal dolgozni.
Plusz, ha be van love (ugy ahogy) a hangmagassag es a hangero, akkor erdemes duplazni, egymas ala tolni a szerkesztoben atfedessel, de 50%-ban eltolva, es a ket minta hangerejet ugy valtoztatni, hogy keverve legyen a ketto.
Es persze a vegen, ha mar jonak tunik a minta, a loopolas is hasonlo: a "kesz" mintat felbevagni, elejet-veget egymas ala hozni, es hangerovel atmenetet kepezni es egalizalni a hangmagassagot es egyebeket is.
Ez persze mind hallas utan es a hulam gorbeket is erdemes nezegetni.
Ha OK, akkor ebbol a rovidebb mintabol erdemes egymasmelle masolni tobbet (5-10 masodperc), elejet-veget bekenhagyni (a loop miatt), es a tobbi reszen minimalis modulacio, hangero, hangmagassag valtozasokat (gorbekkel) beletenni a valtozatossag miatt.
Idoigenyes, turelem jatek.
Neha a DigiSport-nak szoktam TV-reklamot vagni, sokszor van, hogy 60-90 masodperces keszre komponalt cuccbol kell legyartani a rovidebb 30 masodpercet (szetcincalva a kepi reszt is), aminek eleje-vege van, zenevel, dallammal, effektekkel, gyors-lassu reszekkel – nah, az sokszor izgalmas tud lenni:)