

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1360
Nem hiszem, hogy elfogult lennék. 4-5 év LFS után egy pillanat alatt átmentem iR-be és azt mondtam az az isten mert az FFB fényévekkel jobb volt mint LFS-ben ettől a vezetési élmény össze sem hasonlítható az LFS-ével hiába jobb abban a gumi modell. Ekkor már rég megvolt nekem véve nkp, láttam benne a potenciált de akkoriban rosszul volt valami belőve, minden autó irreálisan alulkorányozott volt ami ellen csak extrémen buta szetupokkal lehetett tenni. Majd kunos talán az 1.2 ben "lekoppintotta" iR-es ffb-t meg valamit bütykölt az autók egyensúlyán és jelenleg számomra nincs nkp-nál jobb. Megnéztem az egyik uccsó videót rF2 ből amikor spa-ban megy azzal a régi f1-es autóval (ilyen kamerás felvétel) és most ránézésre azt mondom, hogy jobb lesz mint nkp sőt abból a videóból olyan gpl-es feeling jött le nekem ahogy dolgozott az ember a kormánnyal. Alig várom hogy kipróbáljam.