

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
paj01 #1336 ...a megfogással kapcsolatban. Eddig minden autós jatekban/szimulatorban amit probaltam azt tapasztaltam, hogyha elkezd úszni a kocsi fara akkor ellenkormányzás plusz padlófékkel simán irányba áll. Kicsit furcsa ez nekem, ha csak ellenkormányzok szépen kicsúszik és vége de ha fékezek mellé akkor megáll a csúszás és irányban marad az autó. f12011, iracing, netkar-ban is így van vajon az életben is így van ez?:)
Amit még nem értek, hogy miért lenne olyan nehéz végre egy korrekt törésmodellt csinálni ezekben a játékokban. Invictusék sok éve már megcsinálták hogy farnkón deformálódik a kasztni aztán egy PII-es is kibírta számolni. Az autóiparban már régóta ott vannak a törésmodell szoftverek meg mindenféle szimulációs szoftverek nem értem a hogy a pc-s szimulátorok miért vannak még mindig ilyen gyerekcipőben.