

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1330
Olyan nincs, hogy keves adat kell a teljes eredmenyhez:)
Egyes komponenseket onmagukban modellezni, szimulalni, kiszamolni megoldhato feladat. A gond az, hogy ezek a komponensek onmagukban dinamikusan valtoznak, nem beszelve a kulso tenyezokrol. Igy a "problema" harom dologbol all ossze: alapallapot; dinamikus valtozasok; kulsobehatasok.
Pl. a guminal mar 1 gorbevel is jo eredmenyt lehet elerni. De ha figyelembe vesszuk a formajat, profiljat, akkor mar kell a 2–3. Ha mar van formank es profilunk, akkor alakvaltozast is lehet szamolgatni. Ha van melegedes, akkor valtozik a forma is. Es ha mar melegedes, akkor anyagminoseg-valtozas, kopas stb.
Es ha mar felfuggesztes;) Egy jo kemeny, sportfelfuggesztesnel nagyon sokat szamit a gumi, mert a kerek, a gumiabroncs maga is egy csillapitasnelkuli rugo, ami raadasul, ahogy elobb irtam, folyamatosan valtozik;)