• Tommy78
    #1202
    Hát nem tudom, én inkább megyek egy "szimulátorral" és valamivel gyengébb grafikával, mint egy arcade vezetésű csili-vili valamivel.

    Amúgy meg ha jól tudom ezek 196x-as gépek mindkét esetben, tehát most a CARS meg rF2-ről beszélek, nekem pl az rF2-es, sokkal jobban vissza adja azt az érzést, főleg amit a Spa-i onboard videon látni, mint a CARS kitalált nevű formula autója, nem beszélve arról hogy a menüje az legkevésbé sem felhasználó barát, de legfőképp a kormány és billentyű kiosztások beállítása. Bár rF2-t nem próbáltam, a CARS-t igen, de egyáltalán nem félek attól hogy rosszabb lesz az rF2 mint akár a CARS, vagy bármelyik másik új "sim"

    Amik itt mentek lejjebb a videókról, érdekes ez a felfogás számomra, senkinek nem jó semmi, ha van az nem jó ha nincs az nem. Tipikus magyar mentalitás. "nem eléggé lóg a futómű" és hasonló beírások, meg nem sérül. Direkt ki lett írva hogy a sérülés ki van kapcsolva, akkor milyen sérülést vártok?? Valamint azt se lehet látni egy slo-mo videóból, hogy milyen sebességgel közelítette meg a kerékvetőt.
    A futóműlógásról, meg ez volt a legjobb talán, nyilván életében nem látott még akár egy túraautót sem az illető nem hogy formula autót. Ezekben nem Dacia lengéscsillapítók vannak. Ha felemeled az autót nem fog lent maradni a kerék. Szóval nem értem mekkora futóműmozgást vártok egy "versenyautótól" de mindenesetre érdekes felfogás. A guminak meg volt oldalirányú mozgása és ez jól látszik a videóban és láthatóan van "fizikális" hatása, ami látható a kormány mozdulaton is. Bár nem kell hogy mindenkinek tettszen csak nem értem, ha valaki állandóan mindenben fikázza az rF2-t, akkor minek nézegeti a videókat meg képeket róla, és miért irogat ide, a Shift vagy a Cars topic helyett. Nem kötelező senkinek megvenni. Én se megyek be a CARS meg Shift topicba okoskodni, hogy az mekkora fos, de itt általában ez megy, ráadásul úgy, hogy még senki nem próbálta ki a játékot.