MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #965
    [URL=http://mwomercs.com/news/2012/01/75-dev-blog-2-information-warfare]Dev Blog #2[/URL]

    -Ha jól értem, nem a klasszikus tonna/critical megoldás lesz a mech-ek felszerelésénél, hanem modulszerűen, ami leírás alapján a Mechwarrior 4 megoldására emlékeztet.
    -A modulok terén a "pilot tree" (fejlődési fa?) tesz lehetővé bizonyos modulok használatát, illetve annak hatékonyságát.
    -Lesz Direkt (LOS, vagyis közvetlen rálátás az ellenfélre), Radar (LOS), Műhold (térképnézet, fentről lefele LOS), UAV (mint a műhold, de a Mech-ek indítják őket, és kisebb területen "lát"), érzékelők ("eldobható" jelzőrendszerek) illetve nem-Battlemech egységek által nyerhető információk.
    -Éjjeli (night vision), hőképalkotó (thermal, átlát a füstön) illetve magneto-rezonanciás érzékelés is várható, igaz nem biztos, hogy induláskor mindhárom benne lesz már.
    -Battlegrid, egy térkép, amely a barát-ellenség jelzésen túl navigációs pontok (nav points) és parancsok kiadására is használható.
    -Lesz adatkapcsolat (C3 master/slave?) illetve elektronikus ellentevékenység (csalik, amelyek becsapják az érzékelőket, zavarók, amelyek zavarják az adatkommunikációt, az azonosítást és befogást, illetve lehalgatók, amelyek az ellenséges kommunikációt illetve adatkapcsolatokat tudják lehalgatni).