MechWarrior Online
  • SuperCharger
    #922
    A Dead Island pont nem jó példa, az a "kevés tartalom" problémájába esett. Azaz, nagyon nagy területet kellett beletenni viszonylag kevés idő alatt, és ezt a modellek/textúrák kidolgozottsága sínylette meg. Nézzük inkább a CoJ:BiB-et (az még Chrome4-es ráadásul). Az hozza a Crysis 2 szintjét. Csak azért hiheted, hogy nem annyira látványos, mert a CoJ-ban nincs piu-piu lézer, power armor, fagyasztófegyver, lángszóró, meg földönkívüli robotok, meg villámok, meg mittomén mi van még benne.
    Meg rombolhatóságot nem tud az engine... ha a fejlesztő ehhez ragaszkodik, ebből a szempontból tényleg alkalmatlan. Grafikailag teljesen megfelelne.

    @NST-Cifu
    1.: Sok pálya kell, így az eféle dolgok ritkán kerülnek képbe.[i/]
    Biztos minden pályán lesz ilyen (ha már tudja az engine, mutogatni fogják, ne aggódj), így csak egy kicsit több ideig fog tartani, amíg körbeérsz párszor, és... .

    [i]2.: Korántsem úgy működik a dolog, hogy ha belelősz a falba, akkor az alatta lévőknek kakukk lesz. Így nem "mindent vivő" megoldás, csak egy érdekes, és olykor működő lehetőség.

    Ha bizonyosság helyett már csak egy lehetőség lenne, te már odállnál az alá a sziklafal alá, vagy a tetejére? Vagy inkább elkerülöd, és nem játszol hazárdjátékot a 'Mech-eddel?