MechWarrior Online
-
#870
Félreértesz. Én a grafikát azért szóltam le, mert azért csak egy fránya CryEngine motor megy alatta, ami azért elég ütős dolog, ehhez képest pedig azért nem annyira hú, de gyönyörű. Az MW4 nyilván sokkal kevésbé szép, viszont élnék a gyanúval, hogy már egy ütősebb mobilon is elfutna (gépigény kérdése).
A textúrák esetén én a festés hiányolom. A Battletech-ben eléggé ki volt dolgozva, hogy milyen festést használnak a különböző házak különböző egységei, illetve a klánok is (lásd korábban Ry0K3N által linket fanart topicot, ahol a hivatalos képeken látható Mech-eket színezik át különböző egységek által használtakra. Az egyszínű szürke minden járműnél és Mech-nél nekem egy kicsit túl egyszerű - én erre írtam azt, hogy már a MechWarrior 2-ben is láttunk logókat a Mech-eken, meg álcamintát.
Az MW4 esetében a sokkal, de sokkal egyszerűbb játékba kerülés volt a szimpatikus. Előre összeállíthattad a saját Mech-eked a MechLab-ban, majd a csatában válogathattál közöttük. Nem kellett vásárlási menüvel vesződni, nem kellett odarohanni a Mech-edhez, és persze nem volt olyan, hogy BA-k ugrabugráltak körbe, amelyek egy Medium Laser lövést is túlélhetnek.
A most következőért pedig keresztre feszítenek majd... de az egyszerű játékmenetnek köszönhetően nagyon jó kis közösség indult be, konkrétan hajdan egész szervernyi magyar játékos összejött. Szó se róla, mi sajnos hamar el is hagytuk is a közösséget, mert egy idő után már a Mech-ről megmondtad, hogy ki ül benne, és az LRM-, Gauss illetve AC/20-boatok uralták a játékot (mi anno úgy játszottunk a klánunkban, hogy volt 3-4 dupla UAC/20-al felszerelt Hellbringer rohamcsapat, én meg egy 5x LRM-20-as Vulture-al támogattam őket hátulról, illetve vadásztam az őket támadó LRM- és Gauss-boatokra. De úgy 2003-2004-ig elég aktív volt a mag, ha jól rémlik.