MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #839
    Az engine választás nem a legjobb.

    Erre utaltam abban, hogy inkább Source vagy az Unreal engine-t kellett volna erőltetni. Sokkal kiforrottab, kész SDK-s engine-k voltak (a CryEngine hosszú ideig nem rendelkezett publikus mapszerkesztővel, compilerrel, stb., a modokhoz elengedhetettlen dologgal...).

    A járkálókról lesétálva egy JJ pöccintéssel egyenesen a beszállás terület mellett esel el, csak meg kell bökni a "Use"-t, mikor felvillan az ikon. Kisebb mechekre meg ugyanúgy ráesel, mint a tankokra.

    Az egyetlen probléma, ha nem a Mech-edhez tartozó platformhoz sétálsz. Nevetségesnek tartom, hogy úgy kell sétálgatni a Mech-hez, ügyelve arra melyik kijáratnál mész ki.
    De hát hiába, én nem ütöm meg az MWLL-hez szükséges mércét, úgyhogy ez az én hibám. A következmény, hogy nem is játszom vele...

    Itt a gond a te kkészülékeddel van, mert nekem még azt is elmenti, hogy abban a Mech-ben group v. chain fire-ben voltam-e.

    Lehetséges, de én két vagy három alkalommal mentem Uller-el, és ott állítgatnom kellett.

    Csupa-csupa kereskedelmi forgalomba került, profitért fejlesztett játékhoz hasonlítod. Ne tedd. Persze, hogy azokhoz volt pénz és idő, hogy a profik megszerkesszék a tartalmat.

    Elnézést, de nem értek egyet. Az engine-ben ott van a potenciál, csak sok munka van vele. Ezt még aláírom, csakhogy ez sem mentség a textúrákra. Az, hogy minden Mech azonos skinnel rendelkezik, szvsz elég gáz. Legalább a két oldal meg lenne különböztetve...
    Azért ez már had ne legyen nagy kérés egy olyan Full Conversion-tól, amelyben két tucatnyi Mech és még másfélszer ennyi jármű található...

    (Hozzáteszem, Crysis is elég kiábrándító, ha nem High és Ultra beállítások keveréke mellett játszod, úgyhogy megintcsak, az engine választás nem a legjobb.)

    Én High / Ultra High beállításokkal játszom / játszottam, de ismétlem magam, a hibák nem feltétlenül nehezen megvalósíthatóságra vezethetőek vissza - lásd a textúrák esetét.

    - aki nem tud leszedni egy BA-t, az nagyon szar fegyvereket hozott magával, de mint már mondtam, BA-zás nem jellemző, ha vannak is, nem sok vizet zavarnak. Ha meg LRM v. Gauss boat-tal jöttél ki, és meg MGun-od sincs, akkor magadra vess.

    Hát a Gauss, UAC és az ER PPC sem igazán effektív BA ellen. :)
    Persze amikor LB/X-es járművel voltam, akkor meg nem találkoztam BA-val. De akkor most ez mégis minek a hibája? Ha long range / boat járművem / mechem van, akkor a társaimra kellene számítani.
    Itt egy játékmenet probléma merül fel, nevezetes a respawn megoldás (ami az MWLL-ben jelenleg van), vagy a kör alapú megoldást választják. Mivel itt a vásárlás / pénzharácsolás miatt a respawn mellett döntöttek, korántsem olyan könnyű csapatokba verődni, mint a WoT féle megoldásnál. Én amúgy menetrend szerint megvártam egy-két csapattársat, csak két féle volt ezekből
    1.: Long range boat, aki mellett vagy ott ácsorogtam UAC10-essel, és imádkozhattam, hogy jöjjön valaki, vagy nekiálltam rambót játszani.
    2.: Nehéz és Assault Mech-ek meg nehéz járművek mentek előre, és olyan petárdadurrogást kaptunk, hogy én (könnyű / közepes mechekkel és járművekkel) hamar elpukkantam.
    +1.: foghattam magam, és én is neállhattam LRM-ezni. Nos ahogy szokott lenni, ilyenkor jelent meg egy-két BA... :P

    - LRM camping bizony könnyen ki tud alakulni, bár pályafüggő, és van ellenszere, már ha van egy kis egyetértés a csapatban

    Jah, próbálhatsz előre rohanni egy Raven-el vagy Owen-el TAG-elni. Ami tök jó. Ha eljutsz az ellenfél közelébe, élsz általában 10 másodpercet. A megTAG-elt célpont meghalt. Utána vehettem új járművet, és indulhattam a bázisról... élvezetes. De ott a ha, mert a könnyű Mech-ekkel csúnyán elbánnak a long-range sniperek, LRM-boatok és Arrow IV-boatok, illetve most már a Long Tom-ok.

    Mindent egybevetve nem mondanám, hogy esélyt adtál ennek a játéknak. Te ezt a játékot utálni *akartad*, már az elejétől érződött. Úgy futottál neki, hogy te ezt utálni fogod, és így persze nem is volt nehéz elérni.

    Voltak negatív tapasztalataim vele. Ezért próbáltam meg, hátha ezeket orvosolták. Nem, nem orvosolták, ezt kell mondjam. Az esélyt megkapta, nem kellett pár óra játék, hogy kitapasztaljam a TAG / NARC használatát vagy a vásárlás rejtelmeit, mert ezeket már ismertem. Szóval úgy ugrottam bele, hogy ha a játékmenet változott volna, azt megéreztem volna. Én kevés változást érzek, hogy persze pozitívat is írjak, a Baserapinget úgy tűnik kezelték, nem tapasztaltam ilyet, ez pedig jó!

    Csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítottál. Hogy a többi Mech-el azonnal összeálltok egy star-ba, és a többi fegyvernemmel együtt precízen egybehangolt taktikai manővereken át az idegeket végsőkig feszítő drámai élethalálharcot vívtok az ellenséggel, a két oldalon egymásnak feszülő stratégiai géniusz irányítása alatt? Mert ha igen, akkor bocs. (De ha majd találsz ilyen játékot, légyszi szólj!)

    Egy MMO játékban sok múlik a társakon, ez nem is vitás, Viszont az itt meglévő problémák egy jelentős része független ettől. A vásárlás / beszállás ilyen, de ilyen a BA-k problémája. Korántsem csak esetlegesen találkoztam BA-kkal, és mint említettem, találkoztam összehangolt BA párokkal is. I-D-E-G-E-S-Í-T-Ő.

    A másik az LRM / Arrow IV. / Gauss / PPC / Long Tom esete. Ez megint olyan, ami miatt a fallra tudok mászni.

    Lehet, hogy egy WoT féle körökre osztott játékmenetnél jobban tudnám élvezni, de ott meg ugye a már meghalt játékosok sírhatnának, hogy nekik percekig a Spectatort kell nézni, mert meghalltak. Ez is egy állapot...