MechWarrior Online
  • [NST]Cifu
    #795
    Annyi variáns van, hogy szerintem mindenki meg fogja találni a hozzá passzoló loadout-ot.

    Ez nem egészen ilyen jellegű kérdés. Egyfelől adva van a hivatalos, gyári, táblás eredetű loadout, amit mindenki elvár. Egy Hollander-re nem pakolhatsz csak SRM-6-osokat, mert mindenki olyat nézne, mintha meztelenül táncolnál a Hősök terén, szakadó hóban.

    Viszont így meg ott vannak az olyan dolgokat, mint az Uller Prime loadoutot (1x Large Beam Laser, 1x LB-X AC/5, 1x SRM-6 és 2x Small Beam Laser), már ránézésre is szörnyű. Ki az, aki ezt választja a B variánssal (1x UAC10 és 1x SRM-4) vagy a C variánssal (4x Medium Pulse Laser és 2x MG) szemben?

    Régen játszottam vele, de akkor is kb. a loadoutok felét sose láttam harcban...

    Annak tükrében, hogy a modderek mennyi munkaórát tettek bele, nekem ez kevésnek tűnik.

    Kevés MOD van, amelyik népszerű lesz, és játszanak vele. Hajdan is ott volt a Counter-Strike mellett kiscsillió másik Half-Life MOD, de alig egy-kettő volt olyan, amelyikkel játszottak is. Az Unreal Tournament még inkább ilyen volt, az Infiltration vagy a Strike Force oda-vissza kenterbe veri a CS-t, mégse terjedt el, mi üzemeltettünk egy ideig egy SF, majd Inf szervert, reklámoztuk, próbáltuk odacsábítani a játékosokat, de jó, ha 10-en lézengtünk a szerveren.

    Figyelembe véve mindent, sajnos azt kell mondjam, hogy az MW:LL-ben ennyi van. Annyira nem volt átütő és ismert, hogy becsábítsa a laikus játékosokat, ahhoz pedig túl magas volt a követelménye, és lassú a fejlődése, hogy a Mechwarrior rajongókat magához kösse.

    A laikus játékosokat nem véletlenül említem. Az MWO szervereit sem az MW-fanok fogják első sorban megtölteni, hanem azok, akiknek sokszor segédfogalmuk sincs arról, mi az a Belső Szféra, vagy mi a háttere a Marik háznak.