MechWarrior Online
-
Masakari #6168 Én tolom/toltam mindig is. Bár itt CW-ben nemigen értem mi alapján dől el mikor vált gazdát 1 bolygó o.O meg sajnos elég sokáig tart a meccskeresés (5-20 perc nekem általában).
Úgy 4-5 CW meccs után. Nem rossz,végre tényleg lesz értelme játszani,bár némi ballansz még kéne rá mert a 12v12 elég durva különbséget okoz ha Clan vs IS van a jobb klános felszerelések miatt(12v10 optimálisab lenne szerintem),meg több map mert jelenleg csak 2 van.
Továbbá a light mechek továbbra is rohadt imbák a szar hitbox miatt. volt 1 CW meccs ahol 12 lightmech átrusholt rajtunk és simán beütötték az ágyút,esélyünk nem volt pedig 12-0 volt nekünk az első hullámuk után. (rohant előttem 1 Firestarter telibe lőttem és mégse adott találatot.....)
Továbbá sajnos az ütközés/esés még 1 jó ideig nem lesz benne,szóval a kis geci light mechek még uralkodni fognak 1 ideig.
Hi Bálint,
Apologies for the delayed response!
We don't currently have any plans to reimplement the collision system. The main concern with it is due to connection stability and performance. Running those calculations for 24 individual 'Mechs, all with geometry variations, would require us to make too many performance concessions. We might re-evaluate the possibility in the future, when we have more time to allocate toward looking into it.
Alexander Garden
Technical Support Representative
Piranha Games