MechWarrior Online
-
#60
Pardon, de ha már valamit nekiállsz kritizálni, akkor vagy ismerd azt, amiről szó van minimális szinten, vagy ha nem ismered, akkor tedd hozzá ezt a tényt. Ugyanis láthatóan fogalmad sincs a sem világ, sem a játék hátteréről, csak fikázol.
Kis alapozó, hogy lásd miért is hülyeség, amit leírtál:
1984-ben kijön a Battletech, ez egy kockákkal és modelleket hexagonális táblán mozgató táblás játék volt. Ez a játék volt az, amelyik valóban lopkodta a Mech-eket az akkori kor JapAnime-iből. A Battletech világát a FASA alkotta meg, és ehhez kértek fel írókat, hogy novellákat írjanak hozzá.
Amire te gondolsz, az 1990-ben jött el, a Battletech Centerekkel, ezekben voltak hálózatba kötött játéktermi gépek. A játék azonban már a 3050-es időszakban játszódik, klános Omnimech-ekkel, amelyek amúgy már tisztán saját kútfőből származnak.
Ajánlom a következők átvizslatását, ha jobban érdekel a téma, és ostobaságok összehordása helyett tényszerű akarsz valamit leírni a világgal és a játékkal kapcsolatban, akkor olvasd át legalább a Battletech Wiki oldalát. Ha az angol nyelv esetleg akadály, akkor a battletech.lap.hu még mindig kitűnő indulási alap.
Egyébként veled ellentétben én éppenséggel remélem, hogy a többi játékfejlesztő is nekiáll ilyen szinten ügyelni arra a világra, amelyben az ő játéka játszódik. Ugyanis az általad leírtakkal szemben ez egy brutális mélységekben kidolgozott világ (úgy 3055-ig, utána már kavarodnak a dolgok, szerintem), és igen szórakoztatónak igérkezik maga a játék is!