MechWarrior Online
-
#565
Hát, én az LRM-ek ellen örülnék vmi cuccnak, nagyon kiábránditó amikor az emberek csak kiállnak a hegytetőre vagy elbújnak egy bokorba azt ott kempelnek hogy jöjjön vki.
Pedig ugye itt a tüzérség még nincs is modellezve, ha lenne Long Tom és hasonlók, akkor sokkal csúnyább dolgok is történhetnének (3km-ről lőnnék a hangár kijáratát... :D). Hozzá kell szokni, igazából pályafüggő, hiszen átszedett terepen annyira jól nem lehet használni (ha meglátod, hogy LRM-et indítanak rád, behúzódsz egy épület vagy hasonló fedezék mögé). Ahogy pedig lent is írtam, csapatjátékkal csúnya dolgokat lehet művelni az LRM boatok ellen. Ne feled, hogy 300 méternél közelebbi ellenfél ellen semmire se megy az LRM-el...
Egyben az is probléma, hogy az AMS és LAMS haszontalan ballaszttá tenné az LRM-emeket, vagyis meg kellene oldani azt, hogy ki legyen ez is balanceolva. Megoldás amíg fix a loadout, hogy csak pár mech rendelkezik ilyesmivel, így ezek LRM-boat killerek lehetnének...
Az új mechből meg remélem lesz legalább egy variáns, amin nincs rakéta és a fegyverei is egységesek (én ezeket csipem, 4 PPC, 6LBL, vagy mediumból a puma 2 mg + 6 med laser verzió).
Ha a hivatalos loadoutokat vennék át, akkor ilyen nem nagyon lenne. Egyébként igen, itt jön ki az, amiről régebben beszéltünk - a hex-térképen játszott eredeti BT és egy MW játék igényei között elég kicsi az átfedés, ellenben viszont a homogén fegyverzet árt a világnak, és kvázi a játéknak is, hiszen mindig az adott játékstílusnak, pályának és körülményeknek megfelelő Mech-el indulsz csatába. A világ szerint viszont egy Mech-et normális körülmények között nem lehet csak úgy átfegyverezni két csata között, tehát neked ugyanazzal a Mech-el, ugyanazokkal a fegyverekkel kell harcolni egy aszteroidán (hosszú távú fegyver-heaven) és egy városban (close-combat heaven) is...